17.12.2005, 20:42
Hallo
hubsi hat dieses in einem anderen Thread bereits gepostet:
https://www.rowleycorvette.com/corvette_repair3.html
Musste mein Gestaenge auch erst generalüberholen, da das vordere Bow sehr rostig war.
Viel Glünther
hubsi hat dieses in einem anderen Thread bereits gepostet:
https://www.rowleycorvette.com/corvette_repair3.html
Musste mein Gestaenge auch erst generalüberholen, da das vordere Bow sehr rostig war.
Viel Glünther
early 1968 L71 tri-power big block convertible.
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .